Monday, February 4, 2013

bisnes!! tercapai jugak impian 2011 nun..

dulu.. penah berimpian nak buat bisnes.. ha.. tahun ni dapat buat bisnes weh.. bisnes online jer.. sronok gak.. pengalaman berbeza daripada biasa yang selalunya melalui rutin yang sama setiap hari... facebook jugak menjadi lebih bermakna.. masyukk la katakan.. hahaha.. bisnes apa? ahaks.. akak jual jamu dek... x la se glamer jual tudung dan jual kain atau jual perfume.. biasa2 je.. itupun da ada relatives yang hampehkan aku.. konon x dak standard la org jual jamu ni.. cari la benda lain.. ermm.. korang pun sure terpikir.. wat pe la aku jual jamu kan??? ye.. jamu tu da pulihkan kesihaatan dalaman aku.. so.. aku nak share.. samping tu.. boleh gak aku tambah2 duit poket.. sikit2 pon jadi la... kot2 korang teringin nak try produk ni.. meh la..
TADAAA... RANGKAIAN JAMU SUSUK DARA!!

No comments:

Post a Comment