Saturday, May 16, 2009

Our 7th wedding anniversary~


well... tak sangka da tujuh tahun aku n my hubby hidup bersama..
31 mac adalah tanggal bersejarah dalam hidup kami..
so, untuk lebih diingati.. aku wat surprise kat hubby aku..
aku hantar little cute teddy bears with 3 little yummy fererro rocher...
konon maksudnya I LOVE U la...
aku hantar terus kat ofis dia!! hahaha actually.. da tak de idea nak kasi apa...
semua da ada... lagi pun.. nak tunggu dia wat camtu kat aku.. huhuhu!!!
tapi yg lagi surprised... dia bawak aku p shopping n.. bagi permission kat aku untuk beli apa ja yang aku nak within RM500 in budget!! wow!! apa lagi.. shopping la!!! aku pun ragut la perfume n lipstik christian dior...hehehe...
apa pun.. itu bukanla ukuran kasih sayang kitorang! yang penting kami bahagia!! aku selalu berdoa semoga jalinan cinta kami akan terus berkekalan...

No comments:

Post a Comment