Tuesday, September 15, 2009

MUHAMMAD HUSSAINI ZAIDY~

36 minggu 5 hari... masa yang amat panjang aku rasa!!
masalah pragnancy ni memang aku dah jangka..
sama mcm anak aku yang sulung dulu..
aku terpaksa wat follow up kat HSJ untuk scan pakar
"air ketuban kurang!"
on the spot, aku dimasukkan ke ward.
apa penyelesaiannya? kena induce!! 2x beb!
sakitnya.. Allah saja la yang tau...
pepagi subuh jumaat tu.. aku mandi siapkan diri..
kul 8 pg nurse buat check up... da bukak 5cm..
terus diorang usung aku g labour room.
tepat jam 12.39 tgh hari jumaat 31 Julai 2009...
aku selamat melahirkan cahaya mataku yang ke dua!
aLhaMduLillah~
selamat jugak baby aku kuar setelah aku berhempas pulas meneran!
jangkaan aku tepat walaupun 1 doktor kata boy n 1 doktor comform girl!
baby BOY!!
nama? memula fikir nak tarok nama yang start dengan huruf D..
Danish kamil.. Adam Haidar... Danish Khusyairy..
at last hubby aku namakan my sweet hero MUHAMMAD HUSSAINI ZAIDY!!

No comments:

Post a Comment