Friday, May 6, 2011

miss dior cherry



dah hampir dua bulan aku terputus bekalan perfume berjenama... hmm rasa confident tu turun walaupun jenama wangian lain yang banyak dipasaran sebagai ganti. akhirnya, aku kembali mendapatkan perfume pilihan.. kali ini aku memilih MISS DIOR CHEERY. bau yang sweet.. sedap nyer.. aku sebenarnya teringin nak cuba dior hypnotic poison.. malangnya dalam supermaket dah tak dijual.. kata salesgirl tu.. wangian itu hanya dijual di airport jer.. huhuhu...

aku memang suka bertukar-tukar bau wangian. sebelum ini aku pernah mencuba jenama estee lauder, chanel,dior jadore, ect..
so, untuk tahun ni aku tukar lagi bauan ku..

ok! dah beli perfume, dapat pula voucher rm70... aku top up 20 hinggit dapat la satu lipstick DIOR.. pastu dapat free jugak satu lipstick... dan dapat make over.. make up and hair do and.. photo 2 size.. aku akan buat make over tu ahad ni insyaallah.. hehehe.. teruja!! macam model dior la pulak...

No comments:

Post a Comment