Sunday, May 8, 2011

model of the year # dior

hehehe... perasan model.. tapi kalau jadik pun ok haper? kan? kan? hehehe

seperti yang aku plan.. alhamdulillah aku akhirnya dapat juga pergi buat make over kat kiosk dior petang tadi.. bukan apa.. aku dah kelewatan hampir satu jam dari waktu pertemuan yang sebenarnya aku janjikan. nasib baik ada lagi kekosongan.. jadi, terpaksalah aku tunggu 1 1/2 jam.. *sanggup*

aku tak brapa puas hati sangat pasal dia letak kaler yang aku tak brapa suka sangat. aku impikan dia letak kaler pinky winky ker.. purple ke.. tak pun natural kaler.. aleh2 dia letak coklat agak2 nak hitam dah.. huhuhu... ni la padahnya bila janji tak ditepati.. patutnya aku adalah orang terawal.. so, sure diorang akan lebih detail n make me more gorgeous!!

part yang best photoshoot...
memang best giler.. rasa memang macam model.. dan photographer tu plak tak susah pun nak direct aku *eceh2* natural da berbakat... hehehe.. hasilnya memang menawan..

*pengalaman yang menarik dan tertarik*

No comments:

Post a Comment