Thursday, February 3, 2011

tahun baru cina

satu cerita di malam tahun baru cina..

mlm chinese new year ri tu kitorang pon ade makan besar... kami pergi makan KFC.. malas pulak nak masak.. lagipun, tak de stok barang dapur dah.. so, hubby cakap kita makan KFC jer.. sampai kat JUSCO,.. wooo.. ramainyer warga cina.. tak raya ka diorang neh? still datang shopping?!.. kami terus je pegi counter KFC..

dah selesai oder... "eh? dik.. air tu tak nak bagi ka?" amboi.. duit da amik.. air tak nak kasi pulak?
"sori kak.." aku pun beredar pegi tempat duduk.. baru je nak letak ponggong.. "mama.. air minnie mana?" pulak.. aku pon pegi balik kat counter.. "dik.. chicky meal tak dak ayaq ka?" "eh!! sori kak.." sori lagi.. angau ka hapa budak neh? "tak pe la dik..."

hmm... mood nak bercuti kot.. kalau la aku take away.. da lama aku marah kat budak tu..

so, sesapa yg jaga front counter tu.. tolong la jgn dok layan perasaan sampai lupa bikin kerja dengan baik... ok!!

kitorang pon makan la dengan melahapnya...
lepas makan.. sempat lagi amik gambar dengan fon VIVAS aku yang baru nih.. clear kan? mama n minnie
me n hubby
minnie lagi~
hubby n akmal

No comments:

Post a Comment