Tuesday, December 20, 2011

transformation~

aku suka sangat bila bukak facebook sekarang... wardina saffiyah (host malaysia hari ini-MHI) make me wonder how she transform into a character so well.. she was strong and able to withstand the world that is contrary to islam. what prompted her to changed? how her heart was so steadfast in islam? status dalam facebook beliau banyak mengutarakan isu-isu islamic.. banyak mengingatkan.. banyak info.. walaupun hanya dengan beberapa perkataan..

so inspired..
macam heran pulak.. artis jugak yang menjadi ikutan.. kenapa tidak peduli pada ustazah bahiyah ka, atau ustaz harun din ka... mengapa mesti wardina? hmmm.. sebab dia boleh berubah.. tetap dan teguh.. kita nampak perubahan itu..
aku? masih mencari.. mungkin aku perlu sesuatu untuk perubahan itu.. aku masih belum kuat iman... banyak yang aku baca.. tapi kenapa tak berkesan?hmm...

No comments:

Post a Comment