Tuesday, December 27, 2011

# to be....

secara peribadi, prestasi aku tahun ni agak merosot..
mungkin sebab aku tak terlibat dalam banyak benda2 major..
aku rasa kerja terlalu ringan, tak pening sangat.. but alhamdulillah la kan..

tapi, disebaliknya, aku berjaya tigkatkan prestasi budak2 tahun 6 yang sorang je lulus
daripada 18 orang. result UPSR menunjukkan peratus kelulusan bagi kelas aku meningkat.

so, next yer, aku diarahkan utk mengajar lagi kelas peperiksaan..
kelas no.1 pulak.. cabarannya memang lain daripada mengajar budak2 lemah..
apa pun, usaha dan doa sentiasa mengiringi perjalanan itu..

so, tahun depan, aku nak jadi lebih baik dari tahun ini..
: keja kena ontime..
: lebih teratur/managable
: sabar..

hope so... nak jadi star in school.. hahaha
semangat!!

No comments:

Post a Comment