Saturday, March 5, 2011

1 of 10 dreams were fulfilled

heheh.. at last terlaksana jugak impian aku yang ke 6..*cut a new hair style*
25 hb Feb 2011 @ diva hairstyle kat desa Damai.. tahun ni, aku tukar lagi hair saloon. bukan apa, nak test yg baru pulak.. yang dulu2 semua tak serasi.. abis rambut aku yg kiut miut ni diorang hancorkan.. sebelum ni aku tak pernah tak berteman bila pegi hair saloon.. mesti bwk hubby ikut skali. tapi hari tu, aku tekad nak pegi sorang2 ja. tak tahan sebab panas sangat.. da rasa berpeluh n gatal2 ja kepala ni. maklum saja la bertudung seharian. lemas pulak rasanya kalau rambut panjang. sejak aku mengandungkan Dayanna Mareni tu, tak de da aku nak bela rambut panjang. da abis riwayat mayang mengurai semua. *rindu jugak nak berambut panjang* tak sesuai lagi sebab rambut da banyak luruh.

di kedai gunting...
"potong pendek ha.. saya tak mau panjang.. depan kasi sikat tepi.. belakang pendek.."
"ho.. mau pekdek ha? ok!ok! ini macam ok?"
cuci n gunting RM25 aje.. ok la tu.. punya la lama dia tonyoh kepala aku.. hehehe relax jer..
da siap blow.. aku nampak ok2 aje..
balik rumah, mandi semua... waaa...


macam ni la lebih kurang.. tapi, rambut i pendek sikit aje lagi.. hehehe...
memang puas hati.. nak nak bila di puji pulak oleh sang suami.. wah.. nampak muda remaja la pulak!!

2 comments:

  1. hehe... nak tarok pic senirik tak leh.. private kan.. so, this is the best pic that alike.

    ReplyDelete